Page 29 - Verenigingsgids ZZC'20 Zomer 2024
P. 29
de ontwikkelingen rondom Artificial Intelligence (AI) het belangrijk om lokale clubs te steunen omdat je
goed in de gaten te houden. Momenteel gebruiken op deze manier iets kunt betekenen voor de lokale
wij AI bijvoorbeeld voor beeldbewerking in Photoshop gemeenschap. Door de sponsoravonden kom je ook
of voor het bewerken van teksten. Het is echt bizar met andere sponsoren in contact waardoor je soms
om te zien wat je hier allemaal mee kunt. We zijn als zelfs een nieuwe opdracht binnen kunt halen. Dat
bedrijf zeker bezig met onze eigen ontwikkeling. Zo is natuurlijk een leuke manier van nieuwe klanten
hebben we sinds kort een eigen freestafel waarmee ontmoeten. Vanuit ons perspectief als reclamemakers
we plaatmaterialen in eigen vormen kunnen frezen. ziet de 2e ring aan sponsorborden bij het hoofdveld er
Op het gebied van uitvoering willen we ook met erg strak uit. Het is leuk om te zien dat de vereniging
de tijd mee blijven gaan. Zo hebben twee van mijn groeit en dat er zoveel mensen zijn die de club
collega’s onlangs een Stressless Vinyl Application (SVA) willen steunen door middel van bijvoorbeeld een
vaardighedencursus gevolgd. Deze cursus richt zich op reclamebord. Wij proberen sponsoren altijd zo goed
een innovatieve methode om te wrappen, met minder mogelijk te adviseren over het ontwerp van een
spanning in de folie en het bereiken van de hoogst reclamebord voor langs het veld. Zo raden wij het
mogelijke afwerkingskwaliteit. Door deze trainingen bijvoorbeeld af om heel veel tekst op een bord te
te volgen streven we ernaar om onze producten met plaatsen. Aan de overkant van een voetbalveld wordt dit
de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren, en daarbij namelijk al gauw onleesbaar.
garanties te bieden. Verder hoop ik dat we als bedrijf
mooie projecten mogen blijven uitvoeren en dat we hier Zelf heb je ook een rol gehad door mee
veel klanten blij mee kunnen maken. te denken over de aankleding van
beide sportparken op het gebied van
Jullie slogan is: Waarmakers van design. Hoe kijk je daarop terug?
jouw reclame. Hoe uit zich dat? Hartstikke leuk dat ik daar ook een rol in heb mogen
Mensen vergelijken anno 2024 veel. Je kunt niet te laag spelen. Van het meedenken over het nieuwe logo
in prijs gaan, want je wilt ook kwaliteit bieden. Daar en de tenues tot aan de bewegwijzering en diverse
staan we voor. Wij willen onze beloftes waar kunnen reclameborden. Het was stuk voor stuk leuk om aan
maken; een goede prijs voor een goed product. mee te mogen werken. Naast bordsponsor is M&J
Laagdrempeligheid en een persoonlijke relatie met onze Design ook hoofdsponsor van Vrouwen 1 en dat shirt
klanten vinden wij ook erg belangrijk. Af en toe samen draag ik dan ook met trots. Doordat ik zelf ook vaak in
een kop koffie drinken of zelfs op de vrijdagmiddagborrel de kantine te vinden ben herkennen veel mensen vanuit
samen een biertje drinken. Niets is hier te gek. de club mij ook als aanspreekpunt bij M&J Design.
Hierdoor word ik vaak aangesproken om nog even snel
Jij bent medewerker bij M&J Design maar ook een vraag te beantwoorden of om tijdens het genot van
speelster van VR1 van ZZC’20. Hoe kijk je vanuit een biertje tot de leukste nieuwe ideeën te komen.
het perspectief van sponsor naar ZZC’20?
ZZC’20 is een leuke vereniging. Er wordt ook veel Al met al zijn wij als M&J Design momenteel erg tevreden
aandacht gegeven aan de sponsoren, zoals met over de samenwerking met ZZC’20 en verwachten wij
dit interview en laatst met de sponsoravond bij De dat deze verbintenis nog vele jaren zal voortduren.
Graafschap. Dat zijn leuke dingen! Manfred vindt
29