Page 29 - Verenigingsgids ZZC'20 Zomer 2024
P. 29

de ontwikkelingen rondom Artificial Intelligence (AI)   het belangrijk om lokale clubs te steunen omdat je
          goed in de gaten te houden. Momenteel gebruiken      op deze manier iets kunt betekenen voor de lokale
          wij AI bijvoorbeeld voor beeldbewerking in Photoshop   gemeenschap. Door de sponsoravonden kom je ook
          of voor het bewerken van teksten. Het is echt bizar   met andere sponsoren in contact waardoor je soms
          om te zien wat je hier allemaal mee kunt. We zijn als   zelfs een nieuwe opdracht binnen kunt halen. Dat
          bedrijf zeker bezig met onze eigen ontwikkeling. Zo   is natuurlijk een leuke manier van nieuwe klanten
          hebben we sinds kort een eigen freestafel waarmee    ontmoeten. Vanuit ons perspectief als reclamemakers
          we plaatmaterialen in eigen vormen kunnen frezen.    ziet de 2e ring aan sponsorborden bij het hoofdveld er
          Op het gebied van uitvoering willen we ook met       erg strak uit. Het is leuk om te zien dat de vereniging
          de tijd mee blijven gaan. Zo hebben twee van mijn    groeit en dat er zoveel mensen zijn die de club
          collega’s onlangs een Stressless Vinyl Application (SVA)   willen steunen door middel van bijvoorbeeld een
          vaardighedencursus gevolgd. Deze cursus richt zich op   reclamebord. Wij proberen sponsoren altijd zo goed
          een innovatieve methode om te wrappen, met minder    mogelijk te adviseren over het ontwerp van een
          spanning in de folie en het bereiken van de hoogst   reclamebord voor langs het veld. Zo raden wij het
          mogelijke afwerkingskwaliteit. Door deze trainingen   bijvoorbeeld af om heel veel tekst op een bord te
          te volgen streven we ernaar om onze producten met    plaatsen. Aan de overkant van een voetbalveld wordt dit
          de hoogst mogelijke kwaliteit te leveren, en daarbij   namelijk al gauw onleesbaar.
          garanties te bieden. Verder hoop ik dat we als bedrijf
          mooie projecten mogen blijven uitvoeren en dat we hier   Zelf heb je ook een rol gehad door mee
          veel klanten blij mee kunnen maken.                  te denken over de aankleding van
                                                               beide sportparken op het gebied van
          Jullie slogan is: Waarmakers van                     design. Hoe kijk je daarop terug?
          jouw reclame. Hoe uit zich dat?                      Hartstikke leuk dat ik daar ook een rol in heb mogen
          Mensen vergelijken anno 2024 veel. Je kunt niet te laag   spelen. Van het meedenken over het nieuwe logo
          in prijs gaan, want je wilt ook kwaliteit bieden. Daar   en de tenues tot aan de bewegwijzering en diverse
          staan we voor. Wij willen onze beloftes waar kunnen   reclameborden. Het was stuk voor stuk leuk om aan
          maken; een goede prijs voor een goed product.        mee te mogen werken. Naast bordsponsor is M&J
          Laagdrempeligheid en een persoonlijke relatie met onze   Design ook hoofdsponsor van Vrouwen 1 en dat shirt
          klanten vinden wij ook erg belangrijk. Af en toe samen   draag ik dan ook met trots. Doordat ik zelf ook vaak in
          een kop koffie drinken of zelfs op de vrijdagmiddagborrel   de kantine te vinden ben herkennen veel mensen vanuit
          samen een biertje drinken. Niets is hier te gek.     de club mij ook als aanspreekpunt bij M&J Design.
                                                               Hierdoor word ik vaak aangesproken om nog even snel
          Jij bent medewerker bij M&J Design maar ook          een vraag te beantwoorden of om tijdens het genot van
          speelster van VR1 van ZZC’20. Hoe kijk je vanuit     een biertje tot de leukste nieuwe ideeën te komen.
          het perspectief van sponsor naar ZZC’20?
          ZZC’20 is een leuke vereniging. Er wordt ook veel    Al met al zijn wij als M&J Design momenteel erg tevreden
          aandacht gegeven aan de sponsoren, zoals met         over de samenwerking met ZZC’20 en verwachten wij
          dit interview en laatst met de sponsoravond bij De   dat deze verbintenis nog vele jaren zal voortduren.
          Graafschap. Dat zijn leuke dingen! Manfred vindt































                                                            29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34